FAQ Klantenservice
Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag vóór 15.00 uur zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die ná 15:00 binnenkomen worden de volgende werkdag verzonden. Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst worden uiterlijk op maandag verzonden. Soms komt een vertraging van levering bij PostNL voor. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Ja, wij leveren vanuit voorraad. Vóór 15:00 uur besteld op werkdagen betekent op dezelfde dag verzonden.
Retourneren is gratis bij ons. U kunt het bestelde artikel binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retournering. Stuur een mail naar [email protected] met de retourreden. Wij sturen u vervolgens een retourlabel toe. Verstuur het artikel in de originele verpakking (voor zover mogelijk) en sluit de pakbon bij. Retourneren kan ook op ons adres in Schagen.
Ja. Voor zakelijke klanten kunnen we grootverpakkingen leveren tegen aantrekkelijke tarieven.
Meer informatie vindt u op de pagina zakelijk.
Bezorging
Bezorging door PostNL
We versturen jouw bestelling via MyParcel via PostNL. Voor bestelling onder de €49,95, vragen wij een bijdrage van € 6,25. Bij bestellingen boven de €49,95 zullen wij deze kosten op ons nemen en kunnen wij gratis verzending aanbieden. Dit geldt voor bestellingen binnen Nederland.
Als je aankoop bij het postkantoor is aangemeld, ontvang je een Track & Trace code op het door jou opgegeven e-mailadres. Met deze Track & Trace code van PostNL kun je eenvoudig je pakket online volgen.
Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag vóór 15.00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die ná 15:00 worden geplaatst worden de volgende werkdag verzonden. Bestellingen die op zaterdag of zondag worden geplaatst, worden uiterlijk op maandag verzonden. Soms komt een vertraging van levering bij PostNL voor. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Ophalen van de bestelling
Wanneer je de bestelling wil afhalen zullen wij de bestelling voor je klaarleggen. Zodra het pakket in zijn geheel voor je klaar ligt, brengen wij jou hiervan op de hoogte via de mail.
Retourneren
- U kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst gratis aanmelden voor retournering.
- De retourtermijn gaat in op de dag dat het artikel ontvangen is (door uzelf of door het pakketafhaalpunt).
- Hierna dient u het pakket binnen 14 dagen na de melding retour te sturen.
- Verpak het product in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
- Mail naar [email protected] met de retourreden.
- Wij sturen u een vervolgens een verzendlabel toe.
- Verpak de artikelen in de originele verpakking en voeg de pakbon erbij.
- Retourneren is gratis bij ons
- Retourneren kan ook op ons adres in Schagen.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben storten wij het verschuldigde bedrag terug. De meeste retourzendingen verwerken wij binnen 10 werkdagen. Hoe snel het geld daarna op uw rekening staat hangt af van de betaalmethode. Doorgaans duurt dit enkele werkdagen maar vrijwel nooit langer dan 14 dagen na afhandeling van de retourzending.
Vragen?
Bij vragen mag u altijd contact met ons opnemen via [email protected] 0622775293.
Belangrijk
Bewaar het verzendbewijs met de track-en-tracecode die u van de pakketdienst krijgt. Wij kunnen hiernaar vragen, bijvoorbeeld als uw zending niet door ons is ontvangen.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Bij Redishade.shop werken wij met Mollie Payments en kun je de volgende betaalmiddelen gebruiken:
IDeal
Makkelijk en veilig je online aankopen afrekenen via jouw eigen bank. Direct betalen met iDeal kan bij de volgende banken:
- ABN AMRO
- ASN Bank
- ING
- Bunq
- Knab
- Rabobank
- RegioBank
- SNS Bank
- Triodos Bank
- Van Lanschot
PayPal
PayPal is een veilige en snelle manier om online te betalen. Je betaalt met je bankrekening of creditcard zonder daarbij je bankgegevens door te hoeven geven.
- Jouw online-aankopen worden meteen betaald.
- Je kunt kiezen om met je creditcard of bankrekening te betalen.
Om met PayPal te betalen heb je een PayPal rekening nodig.
Creditcard
Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde Mollie procedure veilig invoeren, wij zorgen samen met Mollie voor een correcte afhandeling.
- MasterCard
- Visa
Samen met Mollie zorgen wij ervoor dat de betaling vlekkeloos verloopt. Zodra de betaling is goedgekeurd door Mollie versturen wij jouw bestelling.
Apple Pay
Apple Pay is een makkelijke, veilige en beschermde manier om online te betalen.
Bancontact
Bancontact is een gegarandeerde betaalmethode die veel gebruikt wordt door consumenten en bedrijven met een Belgische bankrekening.
Hoe kan ik zien dat ik betaald heb?
Zodra de order is afgerond ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Kan ik achteraf betalen?
Nee, wij bieden niet de mogelijkheid om achteraf te betalen
Disclaimer
Algemeen
Beermann Raamdecoratie (Kamer van Koophandel 69216207), verleent u hierbij toegang tot Redishadeshop.nl en nodigt u uit het aangebodene te kopen. Beermann Raamdecoratie behoudt zich daarbij het recht voor op elk moment de inhoud aan te passen of onderdelen te verwijderen zonder daarover aan u mededeling te hoeven doen.
Beperkte aansprakelijkheid
Beerman Raamdecoratie spant zich in om de inhoud van Redishadeshop.nl zo vaak mogelijk te actualiseren en/of aan te vullen. Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat inhoud onvolledig en/of onjuist is. Specifiek voor prijzen en andere informatie over producten op Redishadeshop.nl geldt een voorbehoud van kennelijke programmeer- en typefouten. U kunt op basis van dergelijke fouten geen overeenkomst claimen met Beermann Raamdecoratie.
Overig
Deze disclaimer kan van tijd tot tijd wijzigen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij zullen er alles aan doen om tot oplossing te komen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Privacybeleid
Privacybeleid Beermann Raamdecoratie
Over ons privacybeleid
Beermann Raamdecoratie geeft veel om uw privacy. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter
beschikking aan derden.
Dit privacybeleid is van toepassing op het gebruik van de website en de daarop ontsloten dienstverlening van Beermann Raamdecoratie. De ingangsdatum voor de geldigheid van deze voorwaarden is 09/05/2021, met het publiceren van een nieuwe versie vervalt de geldigheid van alle voorgaande versies. Dit privacybeleid beschrijft welke gegevens over u door ons worden verzameld, waar deze gegevens voor worden gebruikt en met wie en onder welke voorwaarden deze gegevens eventueel met derden kunnen worden gedeeld. Ook leggen wij aan u uit op welke wijze wij uw gegevens opslaan en hoe wij uw gegevens tegen misbruik beschermen en welke rechten u heeft met betrekking tot de door u aan ons verstrekte persoonsgegevens.
Als u vragen heeft over ons privacybeleid kunt u contact opnemen met onze contactpersoon voor privacyzaken, u
vindt de contactgegevens aan het einde van ons privacybeleid.
Over de gegevensverwerking
Hieronder kunt u lezen op welke wijze wij uw gegevens verwerken, waar wij deze (laten) opslaan, welke beveiligingstechnieken wij gebruiken en voor wie de gegevens inzichtelijk zijn.
Webwinkelsoftware
Onze webwinkel is ontwikkeld met software van WooCommerce. Persoonsgegevens die u ten behoeve van onze dienstverlening aan ons beschikbaar stelt, worden met deze partij gedeeld. WooCommerce heeft toegang tot uw gegevens om ons (technische) ondersteuning te bieden, zij zullen uw gegevens nooit gebruiken voor een ander doel. WooCommerce is op basis van de overeenkomst die wij met hen hebben gesloten verplicht om passende
beveiligingsmaatregelen te nemen. Deze beveiligingsmaatregelen bestaan uit de toepassing van SSL-encryptie en een sterk wachtwoordbeleid. WooCommerce maakt gebruik van cookies om technische informatie te verzamelen met betrekking tot uw gebruik van de software, er worden geen persoonsgegevens verzameld en/of opgeslagen. WooCommerce behoudt zich het recht voor om verzamelde gegevens binnen het eigen concern te delen om de
dienstverlening verder te verbeteren.
WooCommerce
Onze webwinkel is ontwikkeld met software van WooCommerce, wij hebben voor onze webhosting gekozen voor Woocommerce WordPress. Persoonsgegevens die u ten behoeve van onze dienstverlening aan ons
beschikbaar stelt, worden met deze partij gedeeld. Woocommerce WordPress heeft toegang tot uw gegevens om ons (technische) ondersteuning te bieden, zij zullen uw gegevens nooit gebruiken voor een ander doel. Woocommerce WordPress is op basis van de overeenkomst die wij met hen hebben gesloten verplicht om passende beveiligingsmaatregelen te nemen. Deze beveiligingsmaatregelen bestaan uit de toepassing van SSL-encryptie en een sterk wachtwoordbeleid. Er worden regelmatig back-ups gemaakt om verlies van data te
voorkomen.
WooCommerce
Onze webwinkel is ontwikkeld met software van WooCommerce, wij hosten onze webwinkel op een server in eigen beheer. Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om misbruik, verlies en corruptie van gegevens zoveel mogelijk te voorkomen. Deze beveiligingsmaatregelen bestaan in ieder geval uit de toepassing van SSL-encryptie en een sterk wachtwoordbeleid. Er worden regelmatig back-ups gemaakt om verlies
van data te voorkomen.
Webhosting
Wij nemen webhosting- en e-maildiensten af van Woocommerce WordPress. Zij verwerken
persoonsgegevens namens ons en gebruiken uw gegevens niet voor eigen doeleinden. Wel kan deze partij
metagegevens verzamelen over het gebruik van de diensten. Dit zijn geen persoonsgegevens. Woocommerce WordPress heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om verlies en ongeoorloofd gebruik van uw
persoonsgegevens te voorkomen. Woocommerce WordPress is op grond van de overeenkomst tot geheimhouding verplicht.
Gmail
Wij maken voor ons reguliere zakelijke e-mailverkeer gebruik van de diensten van Gmail. Deze partij heeft
passende technische en organisatorische maatregelen getroffen om misbruik, verlies en corruptie van uw en onze gegevens zoveel mogelijk te voorkomen. Gmail heeft geen toegang tot ons postvak en wij behandelen al ons emailverkeer vertrouwelijk.
Payment processors
Mollie
Voor het afhandelen van een (deel van) de betalingen in onze webwinkel maken wij gebruik van het platform van
Mollie. Mollie verwerkt uw naam, adres en woonplaatsgegevens en uw betaalgegevens zoals uw bankrekening- of
creditcardnummer. Mollie heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen. Mollie behoudt zich het recht voor uw gegevens te gebruiken om de
dienstverlening verder te verbeteren en in het kader daarvan (geanonimiseerde) gegevens met derden te delen.
Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens zijn eveneens
van toepassing op de onderdelen van Mollie’s dienstverlening waarvoor zij derden inschakelen. Mollie bewaart uw
gegevens niet langer dan op grond van de wettelijke termijnen is toegestaan.
Beoordelingen
WebwinkelKeur
Wij verzamelen reviews via het platform van WebwinkelKeur. Als u een review achterlaat via WebwinkelKeur dan bent u verplicht om een naam en e-mailadres op te geven. WebwinkelKeur deelt deze gegevens met ons, zodat wij de review aan uw bestelling kunnen koppelen. WebwinkelKeur publiceert uw naam eveneens op de eigen website.
In sommige gevallen kan WebwinkelKeur contact met u opnemen om een toelichting op uw review te geven. In het geval dat wij u uitnodigen om een review achter te laten delen wij uw naam en e-mailadres met
WebwinkelKeur. Zij gebruiken deze gegevens enkel met het doel u uit te nodigen om een review achter te laten.
WebwinkelKeur heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen. WebwinkelKeur behoudt zich het recht voor om ten behoeve van het leveren van de
dienstverlening derden in te schakelen, hiervoor hebben wij aan WebwinkelKeur toestemming gegeven. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van de dienstverlening waarvoor WebwinkelKeur derden inschakelt.
Verzenden en logistiek
PostNL
Als u een bestelling bij ons plaatst is het onze taak om uw pakket bij u te laten bezorgen. Wij maken gebruik van
de diensten van PostNL voor het uitvoeren van de leveringen. Het is daarvoor noodzakelijk dat wij uw naam,
adres en woonplaatsgegevens met PostNL delen. PostNL gebruikt deze gegevens alleen ten behoeve van het uitvoeren van de overeenkomst. In het geval dat PostNL onderaannemers inschakelt, stelt PostNL uw gegevens ook aan deze partijen ter beschikking.
Facturatie en boekhouden
Voor het bijhouden van onze administratie en boekhouding maken wij geen gebruik van de diensten van derden. Wij delen uw naam, adres en woonplaatsgegevens en details met betrekking tot uw bestelling niet.
Externe verkoopkanalen
Bol.com
Wij verkopen (een deel van) onze artikelen via het platform van Bol.com. Als u via dit platform een bestelling plaatst dan deelt Bol.com uw bestel- en persoonsgegevens met ons. Wij gebruiken deze gegevens om uw bestelling af te handelen. Wij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om en hebben passende technische en
organisatorische maatregelen getroffen om uw gegevens te beschermen tegen verlies en ongeoorloofd gebruik.
Doel van de gegevensverwerking
Algemeen doel van de verwerking
Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend ten behoeve van onze dienstverlening. Dat wil zeggen dat het doel van de verwerking altijd direct verband houdt met de opdracht die u verstrekt. Wij gebruiken uw gegevens niet voor (gerichte) marketing. Als u gegevens met ons deelt en wij gebruiken deze gegevens om - anders dan op uw
verzoek - op een later moment contact met u op te nemen, vragen wij u hiervoor expliciet toestemming. Uw gegevens worden niet met derden gedeeld, anders dan om aan boekhoudkundige en overige administratieve verplichtingen te voldoen. Deze derden zijn allemaal tot geheimhouding gehouden op grond van de overeenkomst tussen hen en ons of een eed of wettelijke verplichting.
Automatisch verzamelde gegevens
Gegevens die automatisch worden verzameld door onze website worden verwerkt met het doel onze
dienstverlening verder te verbeteren. Deze gegevens (bijvoorbeeld uw IP-adres, webbrowser en besturingssysteem) zijn geen persoonsgegevens.
Medewerking aan fiscaal en strafrechtelijk onderzoek
In voorkomende gevallen kan Beermann Raamdecoratie op grond van een wettelijke verplichting worden gehouden tot het delen van uw gegevens in verband met fiscaal of strafrechtelijk onderzoek van overheidswege.
In een dergelijk geval zijn wij gedwongen uw gegevens te delen, maar wij zullen ons binnen de mogelijkheden die de wet ons biedt daartegen verzetten.
Bewaartermijnen
Wij bewaren uw gegevens zolang u cliënt van ons bent. Dit betekent dat wij uw klantprofiel bewaren totdat u
aangeeft dat u niet langer van onze diensten gebruik wenst te maken. Als u dit bij ons aangeeft zullen wij dit tevens opvatten als een vergeetverzoek. Op grond van toepasselijke administratieve verplichtingen dienen wij facturen met uw (persoons)gegevens te bewaren, deze gegevens zullen wij dus voor zolang de toepasselijke termijn loopt bewaren. Medewerkers hebben echter geen toegang meer tot uw cliëntprofiel en documenten die
wij naar aanleiding van uw opdracht hebben vervaardigd.
Uw rechten
Op grond van de geldende Nederlandse en Europese wetgeving heeft u als betrokkene bepaalde rechten met betrekking tot de persoonsgegevens die door of namens ons worden verwerkt. Wij leggen u hieronder uit welke rechten dit zijn en hoe u zich op deze rechten kunt beroepen. In beginsel sturen wij om misbruik te voorkomen afschriften en kopieën van uw gegevens enkel naar uw bij ons reeds bekende e-mailadres. In het geval dat u de gegevens op een ander e-mailadres of bijvoorbeeld per post wenst te ontvangen, zullen wij u vragen zich te legitimeren. Wij houden een administratie bij van afgehandelde verzoeken, in het geval van een vergeetverzoek administreren wij geanonimiseerde gegevens. Alle afschriften en kopieën van gegevens ontvangt u in de
machineleesbare gegevensindeling die wij binnen onze systemen hanteren. U heeft te allen tijde het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens als u vermoedt dat wij uw persoonsgegevens op een verkeerde manier gebruiken.
Inzagerecht
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon of daartoe herleidbaar zijn, in te zien. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een kopie van alle gegevens met een overzicht van de verwerkers die deze gegevens onder zich hebben, onder vermelding van de categorie waaronder wij deze gegevens hebben
opgeslagen.
Rectificatierecht
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon of
daartoe herleidbaar zijn, te laten aanpassen. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een bevestiging dat de gegevens zijn aangepast.
Recht op beperking van de verwerking
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken die betrekking hebben op uw persoon of daartoe herleidbaar zijn, te beperken. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres een bevestiging dat de gegevens tot u de beperking opheft niet langer worden verwerkt.
Recht op overdraagbaarheid
U heeft altijd het recht om de gegevens die wij (laten) verwerken en die betrekking hebben op uw persoon of daartoe herleidbaar zijn, door een andere partij te laten uitvoeren. U kunt een verzoek met die strekking doen aan onze contactpersoon voor privacyzaken. U ontvangt dan binnen 30 dagen een reactie op uw verzoek. Als uw
verzoek wordt ingewilligd sturen wij u op het bij ons bekende e-mailadres afschriften of kopieën van alle gegevens over u die wij hebben verwerkt of in opdracht van ons door andere verwerkers of derden zijn verwerkt. Naar alle waarschijnlijkheid kunnen wij in een dergelijk geval de dienstverlening niet langer voortzetten, omdat de veilige
koppeling van databestanden dan niet langer kan worden gegarandeerd.
Recht van bezwaar en overige rechten
U heeft in voorkomende gevallen het recht bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door of in opdracht van Beermann Raamdecoratie. Als u bezwaar maakt zullen wij onmiddellijk de gegevensverwerking staken in afwachting van de afhandeling van uw bezwaar. Is uw bezwaar gegrond dat zullen wij afschriften en/of kopieën van gegevens die wij (laten) verwerken aan u ter beschikking stellen en daarna de verwerking blijvend staken. U heeft bovendien het recht om niet aan geautomatiseerde individuele besluitvorming of profiling te worden onderworpen. Wij verwerken uw gegevens niet op zodanige wijze dat dit recht van
toepassing is. Bent u van mening dat dit wel zo is, neem dan contact op met onze contactpersoon voor privacyzaken.
Cookies
Google Analytics
Via onze website worden cookies geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de “Analytics”-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken.
Deze verwerker is mogelijk verplicht op grond van geldende wet- en regelgeving inzage te geven in deze gegevens. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen analytics-informatie te gebruiken voor andere Google diensten.
Cookies van derde partijen
In het geval dat softwareoplossingen van derde partijen gebruik maken van cookies is dit vermeld in deze privacyverklaring.
Wijzigingen in het privacybeleid
Wij behouden te allen tijde het recht ons privacybeleid te wijzigen. Op deze pagina vindt u echter altijd de meest recente versie. Als het nieuwe privacybeleid gevolgen heeft voor de wijze waarop wij reeds verzamelde gegevens met betrekking tot u verwerken, dan brengen wij u daarvan per e-mail op de hoogte.
Contactgegevens
Beermann Raamdecoratie
Vliedlaan 55
1741ds Schagen
Nederland
T 0622775293
[email protected]
Contactpersoon voor privacyzaken
Judit Beermann
Algemene voorwaarden
Onze algemene voorwaarden zijn conform de richtlijnen van de Autoriteit Consument en Markt (ACM). De rechten van de consument zijn dus goed geborgd.
Artikel 1. Identiteit van de ondernemer
1.1 De identiteit van de ondernemer:
De eenmanszaak Beermann Raamdecoratie handelend onder de naam
www.redishadeshop.nl
Tel Webshop: +31 (6) 22775293
KvK-nummer: 69216207
BTW-nummer: NL002139026B41
E-mail: [email protected]
Artikel 2. Toepasselijkheid
2.1 Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van Redishadeshop.nl zijn deze algemene voorwaarden (hierna te noemen: “Algemene voorwaarden”) van toepassing. Zowel Redishadeshop.nl als de consument erkennen de juridische geldigheid van elektronische communicatie, zoals tevens bepaald in Europese regelgeving. Aan eventueel overeengekomen afwijkingen kan de consument geen rechten ontlenen bij toekomstige bestellingen.
2.2 Het accepteren van een aanbieding dan wel het plaatsen van een bestelling houdt in dat de consument de toepasselijkheid van deze voorwaarden aanvaardt.
2.3 Van het in deze voorwaarden bepaalde kan slechts schriftelijk worden afgeweken, in welk geval de overige bepalingen onverkort van kracht blijven.
Artikel 3. Aanbiedingen / overeenkomsten
3.1 Alle aanbiedingen en offertes van Redishadeshop.nl zijn vrijblijvend. Redishadeshop.nl behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om prijzen te wijzigen, in het bijzonder maar niet uitsluitend wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is.
3.2 Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van de bestelling van de consument door Redishadeshop.nl. Zolang Redishadeshop.nl de bestelling niet aan de consument heeft bevestigd, is er geen overeenkomst tot stand gekomen. Indien de aanvaarding van de consument afwijkt van het aanbod van Redishadeshop.nl, dan is Redishadeshop.nl hieraan niet gebonden. Er is dan geen overeenkomst tot stand gekomen, tenzij partijen uitdrukkelijk schriftelijk anders zijn overeengekomen.
3.4 Redishadeshop.nl behoudt zich het recht voor om bestellingen te weigeren. Van een dergelijke weigering wordt de consument al dan niet met opgaaf van reden op de hoogte gesteld. Een eventuele reeds gedane betaling wordt in dat geval uiteraard teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij waarvan deze betaling afkomstig is.
3.5 Door bij ons te bestellen – via de website dan wel per e-mail – ontstaat een rechtsgeldige koopovereenkomst waarop betaling dient te volgen.
Artikel 4. Prijzen / verzendkosten / betaling / eigendomsvoorbehoud / wanbetaling
4.1 De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in euro’s inclusief BTW, tenzij expliciet anders aangegeven.
4.2 Voor transport binnen Nederland, met uitzondering van Caribisch Nederland, brengt Redishadeshop.nl maximaal € 6,05 in rekening. Voor consumenten uit andere landen dan Nederland is de bijdrage in de verzendkosten afhankelijk van het land en de hoogte van het bedrag van de bestelling. Redishadeshop.nl behoudt zich het recht voor om dit bedrag te conformeren aan de meest actuele tariefstelling voor deze diensten door Post.nl of een gelijkwaardige aanbieder van pakketdiensten.
4.3 Redishadeshop.nl in beginsel door middel van vooruitbetaling (online of vooraf per bankoverschrijving). Na een bestelling ontvangt de consument een bevestiging per e-mail met daarin de totale kosten, inclusief verzendkosten. Voor online betalingen worden geen extra kosten berekend. Na ontvangst van de gehele betaling verzendt Redishade.shop de bestelling van de consument. Alle artikelen blijven eigendom van Redishadeshop.nl totdat de gehele betaling is ontvangen.
4.4 De consument kan op verzoek per e-mail ([email protected]) haar / zijn bestelling achteraf betalen. Redishadeshop.nl kan dit verzoek afwijzen indien zij hiervoor een gegronde reden heeft.
4.5 Er is sprake van wanbetaling indien 21 dagen na het sluiten van de overeenkomst het factuurbedrag niet of nog niet geheel is voldaan. De consument wordt dan schriftelijk gemaand het gehele, dan wel het resterende bedrag per omgaande te voldoen. Indien het bedrag niet binnen 14 dagen na ontvangst van de aanmaning is voldaan, is Redishade.shop gerechtigd het te vorderen bedrag vermeerderd met minimaal € 40,- te (doen) incasseren, dit overeenkomstig het Besluit vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten, of de overeenkomst te ontbinden.
Artikel 5. Levering
5.1 Redshadeshop.nl verzendt alle bestellingen in principe binnen 2-3 werkdagen na ontvangst van de bestelling via Post.nl (of een gelijkwaardige pakketdienst) naar het bij bestelling aangegeven afleveradres. Mochten wij hiervan om bepaalde redenen afwijken dan krijgt de consument hiervan per e-mail bericht. Mocht de consument op moment van afgifte niet thuis zijn, dan kan de consument het pakket op een Post.nlpunt in de buurt ophalen. Mocht het pakket niet binnen 3 weken worden opgehaald, dan zal het pakket door ons retour worden ontvangen. Redishadeshop.nl zal het aankoopbedrag minus de verzendkosten aan de consument terugstorten.
5.2 Als termijnen in werkdagen worden vermeld, worden hiermee alle dagen van maandag tot en met vrijdag bedoeld, met uitzondering van wettelijke feestdagen.
5.3 De aangegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van de overeengekomen levertijden geeft de consument niet het recht op schadevergoeding, ontbinding van de overeenkomst of niet-nakoming van enige verplichting welke voor de consument uit deze of uit enige andere daarmee samenhangende overeenkomst mocht voortvloeien.
5.4 Het product moet uiterlijk 30 dagen na bestelling bij de consument geleverd zijn. Wanneer dit niet gebeurt, kan de consument de koop onmiddellijk ongedaan maken. Het voorgaande geldt niet als partijen een andere leveringstermijn hebben afgesproken, als er sprake is van overmacht aan de zijde van Redishadeshop.nl of de door haar ingeschakelde derde(n).
5.5 Redishade.shop streeft ernaar de bestelling in één keer te leveren, maar kan de bestelling ook in gedeelten leveren.
5.6 Wij doen ons best om de website zo up-to-date mogelijk te houden. Echter het kan voorkomen dat er onverhoopt een artikel niet meer leverbaar is. In dat geval neemt Redishadeshop.nl zo spoedig mogelijk contact met de consument op.
Artikel 6. Herroepingsrecht / retournering / garantie
6.1 Na ontvangst door de consument van de bestelde artikelen via onze webshop of per e-mail heeft de consument een bedenktijd zoals beschreven in artikel.
6.2 Het artikel dient bij ontvangst te worden nagekeken op eventuele fouten, onvolmaaktheden of beschadigingen. Deze dienen binnen 14 dagen na ontvangst door de consument per e-mail aan ons te worden gemeld. Artikelen met een fout, onvolmaaktheid of beschadiging die retour worden gezonden zonder dat er binnen 14 dagen na ontvangst door de consument een melding is gedaan van een foutje, onvolmaaktheid of beschadiging, kunnen niet worden geaccepteerd.
6.3 Indien de consument niet tevreden is over de bestelling via onze webshop of per e-mail, kan de consument binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen aangeven dat hij/zij het artikel/de artikelen wenst te retourneren. De consument verzendt het (de) te retourneren artikel(en) met de pakbon direct, maar in ieder geval binnen veertien dagen na indiening van het voornoemde formulier of de ondubbelzinnige verklaring, aan Redishadeshop.nl. De consument draagt de kosten voor de retourzending.
6.4 Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen de bank- of creditcardmaatschappij, welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de originele bestelling, opdracht geven om het reeds betaalde bedrag (inclusief de eventuele standaard verzendkosten) aan de consument te retourneren. Eventuele hogere verzendkosten voor de originele verzending van Redishadeshop.nl aan de consument, waarvoor de consument zelf heeft gekozen, dan de door Redishadeshop.nl aangeboden minst kostbare wijze van standaard levering, worden door Redishadeshop.nl niet vergoed.
6.5 Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument. Voorwaarde voor het daadwerkelijk gebruikmaken van het herroepingsrecht is dat de betreffende artikelen deugdelijk verpakt, compleet, onbeschadigd, ongebruikt zijn en in de onbeschadigde en originele verpakking geretourneerd worden samen met de pakbon. Indien beschadigingen zijn opgetreden als gevolg van een ondeugdelijke verzendverpakking of indien het poststuk onvoldoende gefrankeerd is, behoudt Redishadeshop.nl zich het recht voor om een retourzending te weigeren.
6.6 Op basis van de wet heeft de consument recht op een deugdelijk product, dat aan de verwachtingen moet voldoen die de consument er redelijkerwijs van mag hebben. Wij zullen een eventueel probleem met de deugdelijkheid van het product zo spoedig mogelijk oplossen. Mocht de oplossing niet aan de verwachting van de consument voldoen dan kan de consument de bestelling, zonder bijkomende kosten, annuleren
Artikel 7. Overmacht
7.1 Redishadeshop.nl heeft in geval van overmacht het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van de bestelling op te schorten, dan wel de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden, zulks door dit schriftelijk mee te delen en zulks zonder dat Redishadeshop.nl gehouden is tot enige schadevergoeding, tenzij dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn.
7.2 Onder overmacht wordt verstaan iedere tekortkoming die niet aan Redishade.shop kan worden toegerekend, omdat zij niet te wijten is aan haar schuld en noch krachtens de wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt.
Artikel 8. Aansprakelijkheid
8.1 Redishadeshop.nl is niet aansprakelijk voor indirecte schade. Redishadeshop.nl zal alleen een beroep doen op deze uitsluiting van de aansprakelijkheid indien en voor zover dit wettelijk is toegestaan.
Artikel 9. Diversen
9.1 Indien de consument aan Redishade.shop schriftelijk opgave doet van een adres, is Redishadeshop.nl gerechtigd aan dat adres alle bestellingen te verzenden, tenzij de consument aan Redishadeshop.nl schriftelijk opgave doet van een ander adres waarnaar de bestellingen dienen te worden gezonden.
9.2 Wanneer door Redishadeshop.nl gedurende korte of langere tijd al dan niet stilzwijgend afwijkingen van deze Algemene voorwaarden zijn toegestaan, laat dat onverlet haar recht alsnog directe en strikte naleving van deze Algemene voorwaarden te eisen. De consument kan nimmer enig recht doen laten gelden op grond van het feit dat Redishadeshop.nl deze Algemene voorwaarden soepel toepast.
9.3 Indien één of meer van de bepalingen van deze Algemene voorwaarden of enige andere overeenkomst met Redishadeshop.nl in strijd is/zijn met enig toepasselijk wettelijke voorschrift, zal de betreffende bepaling komen te vervallen en zal deze worden vervangen door een door Redishadeshop.nl vast te stellen nieuwe rechtens toelaatbare vergelijkbare bepaling.
9.4 Redishadeshop.nl is bevoegd om bij de uitvoering van de bestelling(en) gebruik te maken van derden.
Artikel 10. Klachtenregeling
10.1 Redeshadeshop.nl beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
10.2 Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Redishadeshop.nl, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
10.3 Bij Redishadeshop.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Redishadeshop.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
10.4 De consument geeft Redishadeshop.nl in ieder geval 4 weken de tijd om de klacht in onderling overleg op te lossen. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling, zoals beschreven in artikel 10.5.
10.5 Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot Redishadeshop.nl ([email protected]). Redishadeshop.nl zal de klachten behandelen als beschreven in artikel 10.3. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel Redishade.shop als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
10.6 Een klacht schort de verplichtingen van de consument niet op, tenzij Redishadeshop.nl schriftelijk anders aangeeft.
10.7 Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Redishadeshop.nl zal Redishadeshop.nl naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen ,repareren of terugbetalen.
Artikel 11. Toepasselijk recht
11.1 Op alle rechten, verplichtingen, aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten waarop deze voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag (CISG) is uitdrukkelijk uitgesloten.
Privacy verklaring website
We hechten veel waarde aan uw privacy en vinden het belangrijk dat u veilig en zorgeloos van onze website gebruik kunt maken zonder dat u hoeft na te denken over mogelijk privacy risico's.
Beveiliging:
Uw pagina verzoeken en het ontvangen van de website-data vindt plaats via een beveiligde (HTTPS) verbinding. U kunt dit herkennen aan het 'slotje' in de adresbalk van uw browser, of de vermelding 'veilig'.
Alle data wordt encrypted verzonden. Een versleutelingstechniek die ook bij banken wordt gebruikt. Alleen de ontvanger heeft de sleutel om de data te lezen. Het is daarmee voor derden, niet mogelijk om informatie te onderscheppen of 'mee te kijken' met uw bezoek.
Cookies:
Wat zijn cookies:
Een cookies is een eenvoudige klein tekst bestandje met informatie. Cookies worden meegestuurd met de pagina’s van websites en door uw webbrowser op uw computer opgeslagen.
Functionele cookies:
Deze website gebruikt functionele cookies voor de juiste technische werking van de website. Dit is standaard functionaliteit zonder enige vorm van bezoekers identificatie.
Statistieken cookies:
Voor het bijhouden van de bezoekers statistieken wordt gebruik gemaakt van eenvoudige website statistieken waarbij alleen data verkeer wordt bijgehouden en geen persoonlijke informatie of IP-adressen worden geregistreerd.
Deze website maakt gebruik van Google Analytics functionaliteit voor het meten van website statistieken. Er wordt geen bezoekers informatie gedeeld met Google, Google Analytics en/of Google Addwords. Het IP-adres van bezoekers wordt namelijk geanonimiseerd, daarmee is identificatie via IP onmogelijk.
Marketing / tracking cookies:
Deze website maakt geen gebruik van marketing of tracking cookies.
Cookies deactiveren:
Indien u niet wenst dat uw browser cookies accepteert en opslaat, dan is het mogelijk deze functionaliteit uit te schakelen in uw webbrowser. U draagt daarvoor zelf de zorg en verantwoordelijkheid. Voor vragen kunt u terecht bij uw software leverancier, of schakel een ict specialist in die uw ict hardware en software voor u beheert. Het is mogelijk dat delen van de websites niet of niet correct functioneren.
Formulieren:
Eventueel door u verstrekte gegevens via een formulier op deze website, worden via een beveiligde HTTPS verbinding verzonden. Ingezonden formulieren worden niet langer dan noodzakelijk bewaard op onze website en na verwerking verwijderd.
Vragen
Als u naar aanleiding van deze informatie nog vragen of opmerkingen heeft neem dan contact met ons op!